GRIJSWITETC.






***



*** LAGERHAUS

15 opmerkingen :

  1. heerlijke plek om te koken, eten en lekker te genieten....prachtige pure materialen daar hou ik van ....vast een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik val in de zoveelste herhaling! mooie foto's Marion! Timmerman heeft nog geen tafel gemaakt!?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ljuvligt!
    Jag skulle kunna flytta in på direkten.
    Vet du varifrån ni köpt skenorna som köksdörrarna hänger på,
    Är det möjligen någon egen konstruktion?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n gave keuken!! Daar kun je lekkere cakejes maken :)

    Ik zie dat ik van je blogroll ben gevallen, snik. What happend? Vin je me niet meer leuk?
    :)

    Bye!!
    Liefs,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is dit jouw huis ??? geweldig meis !!! heel mooi !!!...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hout bestek op een grijze achtergrond ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Werkelijk zo mooi allemaal...en zo,n grijze pompoen wil ik ook wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, en die pompoen in deze kleur vind ik ook mooi.
    En wat een heerlijk plek heb je toch.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Härliga bilder. Jag letar efter sådana gångjärn till sliding doors. Vet du var man kan få tag i det?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, als iemand me zou vragen, beschrijf je droomkeuken, zou ik de bovenste foto omschrijven..
    Geniet al van de foto, laat staan als het mijn keuken zou zijn, haha..
    Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kleuren combinaties, helemaal mijn smaak. Wat een stoere keuken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Ik ben weg van het bestekje. Zag het ooit bij een hantverkshus (in Dalsland) en heb er spijt van dat ik er niet een paar heb gekocht. Leuk om het hier terug te zien! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's altijd! Heerlijke inspiratie! Groetjes Mieke (huisengrietjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen