GRIJS IS FAVORIET






November een te Grijze maand? 
Niet voor mij, de meest prachtige grijze tinten 
kom ik onderweg tegen.

TE KOOP:leuke kerstslinger gemaakt
van 10 basichus/zouthout.Heb er nog 1 
kan eventueel nog op bestelling. TILL SALU: En julslinga gjort av 10 basichus/drivved
Det finnsbara 1
bara på eventuell beställning.

November, en för gråaktig månad?
inte för mig, de här vackra gråa nyanserna hittade jag på vägen


(dekbed/påsklakan: CLICK HERE: inredautreda )
För dem som inte tycker om November, är detta bästa platsen :)
Voor degene die niet van november houden, dan is dit de beste
plek voor jouw :)

8 opmerkingen :

  1. Wat een mooi slinger! Zouthout.. de naam alleen al.
    Fijne zondag Martine
    ps. mijn mail nog ontvangen, sterretjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan Marion......fijne zondag !! liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van alle maanden! Gezellig!

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marion, wat kost de slinger met de 10 huisjes?
    Ik heb wel interesse.
    Groetjes, Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer even je laatste posten bekeken Marion, en wat een prachtige beelden heb je weer gemaakt.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allt är så vackert som du visar här....Kram

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I am a frequent visitor to your blog! always impressed by the stylish, unusual photos. Thanks! Your blog is perfect! Sorry for my bad English!

    BeantwoordenVerwijderen