THE FIRST SNOW







FINALLY.......
***

9 opmerkingen :

  1. Toen ik de verkleinde foto zag via het dashboard, dacht ik dat het een mok chocomelk of id was. Maar nu weet ik wel beter. Bij jullie heeft het al gesneeuwd.
    Prachtige foto!!
    Hier is het wel erg koud en wat mistig, we hebben zelf al moeten krabben vanmorgen.

    Ik wens je een mooi weekend
    warme groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I hope we have snow at Xmas!! I love snow!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is vast een mooi winters plaatje bij jullie.
    Hier regent het op dit moment. Dan toch liever sneeuw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Dacht eerst ook dat t chocomel met slagroom was... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ben jaloers!
    Ik vind het altijd zo sprookjesachtig, een witte wereld..
    Ik ga dan ook 's nachts uit bed, lekker wandelen door de sneeuw terwijl iedereen ligt te slapen en er geen voetspoor te vinden is, behalve die van mij..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook helemaal jaloers! Geniet er lekker van! Ik geniet alvast van je heerlijke foto's!
    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen